English   |   العربیه  |     |     |   چهارشنبه 4 مرداد 1396   


تاريخ و زمان انتشار :        5 بهمن 1395 ساعت 3:33 تعداد بازديد کنندگان:           522
آگهی مناقصه خرید سیستم SAN storage (نوبت دوم)



شرایط مناقصه:

  1. واریز مبلغ 500/000 ريال به حساب سیبای 0106337928009 به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بابت خرید اسناد مناقصه (غیر قابل استرداد)
  2. واریز مبلغ 50/000/000 به حساب سیبای 0106337928009 ريال به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بابت سپرده شرکت در مناقصه
  3. دانشگاه در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار می‌باشد.
  4. در صورت انصراف برنده مناقصه سپرده واریزی به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.
  5. هزینه آگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.
  6. رتبه بندی حداقل 4 شورای عالی انفورماتیک در بخش (غیر main frame یا دستگاه های جانبی)
  7. ارائه سابقه نصب از برند موضوع مناقصه که نصب شده و عملیاتی و قابل بازدید باشند  امتیاز به حساب می آیند .
  8. دستگاه می بایست ظرف یک هفته نصب و راه اندازی گردد. جریمه تاخیر بعد از یک هفته به ازای هر روز نیم درصد مبلغ کل می باشد.
  9. معرفی تیم تخصصی جهت نصب و راه اندازی SAN برند موضوع مناقصه با ارائه مدرک بین المللی کمپانی  Tracking number برند موضوع مناقصه برای حداقل  دو  نفر که در لیست بیمه شرکت باشند .
  10. داشتن نمایندگی رسمی یا تفاهم نامه همکاری با کمپانی  برند موضوع مناقصه که قابل راستی آزمایی از طریق مکاتبه و تماس باشد .
  11. ارائه حداقل سه  مورد رضایت نامه شرکت ها و موسسات دولتی در مورد برند موضوع مناقصه که قابل راستی آزمایی باشد.
  12. دستگاه برند موضوع مناقصه باید دارای سه سال گارانتی و چهار سال خدمات پس از اتمام دوره گارانتی باشد.
  13. قطعات یدکی مانند کنترلر و پاور و دیسک سخت همان مدل دستگاه موضوع مناقصه در انبار شرکت جهت خدمات گارانتی و پشتیبانی تجهیزات SAN برند موضوع مناقصه موجود و قابل بازدید باشد (قبل از امضای قرارداد بازدید می گردد و در صورت عدم وجود قطعات یدکی به میزان کافی ضمانت نامه شرکت در مناقصه ضبط می گردد و قرارداد با شرکت دوم در صورت دارا بودن شرائط منعقد می گردد.)
  14. ارائه برگ سبز گمرکی مربوط به تجهیزات برند موضوع مناقصه
  15. نصب و راه اندازی و آموزش برند موضوع مناقصه در سایت کارفرما (در صورت عدم رضایت آموزش و نصب و راه اندازی کامل در سایت ضمانتنامه شرکت برنده به نفع کارفرما ضبط می شود).
  16. لیسانس های نرم افزار دستگاه اوریجینال بوده و قبل از تحویل کامل دستگاه بازدید و راستی آزمایی می گردد.
  17. سال ساخت تجهیزات برند موضوع مناقصه 2016 باشد.
  18.  دارا بودن لابراتوار در شرکت جهت تست و آزمایش تجهیزات برند موضوع مناقصه الزامی است . (قبل از بازگشایی پاکات قیمت  از لابراتوار مذکور بازدید می گردد و در صورت عدم وجود و یا عدم کفایت تجهیزات ، پاکت قیمت بازگشایی نخواهد شد).
  19. چنانچه به هر علت شرکت برنده در زمان تعیین شده 7 روز موفق به اخذ تاییدیه واحد فنی نگردد ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی بدون هیچ گونه تشریفات قضایی به نفع کارفرما  ضبط خواهد شد.
  20. در صورتی که مشخصات فنی دستگاه ارائه شده توسط مناقصه گر  با بند های مورد ذکر در جداول فنی اسناد مناقصه همخوانی نداشته باشد (حتی یک مورد) محصول و پیشنهاد مناقصه گر از نظر فنی رد خواهد شد.

تذکر مهم :

* درصورت دارا نبودن شرایط فوق پاکتهای پیشنهاد مالی بازگشایی نخواهند شد.

* پس از چاپ شرایط مناقصه و مشخصات سیستم موردنظر (در فایل پیوست ) ، ضمن اعلام قیمت پیشنهادی خود، همه صفحات را مهر و امضاء نموده و پس از مهر و موم پاکت حاوی مدارک را به آدرس: خرم آباد- کیلومتر 5 جاده تهران- مجتمع دانشگاهی آیت اله کمالوند-دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد کد پستی:  6817816645 معاونت اداری و مالی،  ارسال فرمائید.

* مشخصات سیستم موردنظر در فایل پیوست ذکر شده است.

* آخرین تحویل پاکات به کمیسیون معاملات حداکثر تا پایام وقت اداری 1395/11/16 می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 06633120387 (مدیریت فناوری اطلاعات) تماس حاصل فرمائید.

نظر شما

نام:


ادرس پست الکترونيکی:


نظر شما:



صفحه اصلی دفتر مقام معظم رهبری ریاست جمهوری تماس با ما نقشه دانشگاه دفتر تلفن پیوندهای مفید
کلیه حقوق وب سایت متعلق به دانشگاه آزاد واحد خرم آباد می باشد
Designed By: AF Danesh